Οπως παντα παλι εδω με νεα τευχη στην αντεπιθεση, το κινημα και blood n honour. Οπως παντα θελουμε να ακουσουμε απο εσας, θελουμε καινουργια περιοδικα, εφημεριδες, αφισες, υλικο για να το συμπεριλαβουμε.
Όταν φτιαχνόταν αύτη η ιστοσελίδα θυμάμαι συζήταγα με έναν φίλο στο Βερολίνο και μου είπε ότι ίσως σε κάποια στιγμή να γίνει ένα σημείο αναφοράς οπού θα μπορούσανε να συναντηθούνε όλοι του χώρου και ν
Την επομενη τον εκλογων στην Ουγγαρια ολοι οι φιλελεδες βγηκαν και πανυγηρησαν, πρωιμα απο οτι φαινεται, την ηττα του Ορμπαν μετα απο 16 χρονια στην εξουσια. Ειμαι σιγουρος οτι σημερα καταπιαν την γλω
Αυριο ειναι η θλιβερη επετειος απο την δολοφονια του νεαρου τοτε ελληνα φοιτητη στην ιταλια μονο και μονο επειδη ηταν εθνικιστης. Για οσους ενδιαφερονται ας κοιταξουν για την ιστορια της ΕΣΕΣΙ. Θελουμ
Comments